Klantenservice

Wij ontvangen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik bestellen?

U plaatst uw bestellingen altijd via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of email. Wel kunnen wij u live assisteren bij het plaatsen van een bestelling.

Wat zijn de openingstijden?

In onze webwinkel plaatst u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw bestellingen

Hebben jullie een showroom of vertegenwoordiger

Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden hebben wij geen showroom of vertegenwoordiger. In onze moderne samenleving is een bezoek van een vertegenwoordiger steeds meer overbodig. Doordat wij investeren in duidelijk beeldmateriaal kunt u producten goed beoordelen voordat u ze aankoopt. Telefonisch assisteren wij u graag en wanneer u producten wilt bekijken kunt u eventueel een afspraak maken. Op deze manier blijven wij  de goedkoopste!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend voor elke bestelling en deze vindt u bij stap 2 in het afrekenproces voor alle artikelen die op dat moment in uw winkelwagen zitten, voordat u daadwerkelijk afrekent.

Bezorgt Bbqtime ook buiten Nederland en België?

Via de webshop is het niet mogelijk bestellingen buiten Nederland en België te laten verzenden. Wanneer je toch graag vanuit een ander land een bestelling wilt plaatsen, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen zodat we samen kunnen kijken hoe en of dit mogelijk is.

Wat zijn de betalingsmethoden bij Bbqtime?

Op bbqtime.nl kunt u op verschillende manieren betalen:

Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Klarna achteraf betalen, Paypal, Bancontact / Mister Cash of een handmatige overboeking. Hieronder zit u welke betalingen in welk land gebruikt kunnen worden. Staat dit niet aangegeven dan is deze betaalmethode geldig in alle landen waar wij aan versturen. 

  • Ideal (Nederland) 
  • Vooruitbetaling per bank 
  • Paypal (ook paypal express)
  • Creditcard (Mastercard & Visa) Op aanvraag, neem hiervoor contact met ons op.
  • Klarna Achteraf Betalen (Nederland) 
  • Bancontact / Mister Cash (België)

Wat is de levertijd?

Als wij uw bestelling en betaling voor 16:00 uur ontvangen, wordt uw bestelling in de meeste gevallen dezelfde dag nog verzonden (mits op voorraad of anders aangegeven),  dit geldt alleen voor pakketzendingen (geen palletzendingen). We houden u via e-mail op de hoogte van de levering.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?

Wij versturen uw bestelling binnen Nederland en België naar het adres dat u opgeeft bij uw bestelling. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

U vindt hier onze algemene voorwaarden op de webwinkel.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per e-mail aan onze klantenservice of bel ons. Ook kunt u een vraag stellen per ticket of door het contactformulier in te vullen. Doorgaans op werkdagen ontvangt u binnen 24 uur een reactie. 

Neem contact op
Verstuur