Klantenservice
0
Sluiten

Klantenservice

Wij ontvangen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vind je hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Je plaatst je bestellingen altijd via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of email. Wel kunnen wij je live assisteren bij het plaatsen van een bestelling.

Wat zijn de openingstijden?

In onze webwinkel plaats je 24 uur per dag, 7 dagen per week je bestellingen. Binnenkort is daarnaast onze showroom in Emmen geopend. Op afspraak is het vaak mogelijk om het showmodel alvast te bekijken.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn gratis bij bestellingen boven de €99,- binnen Nederland. Voor andere bestellingen worden de verzendkosten worden automatisch berekend voor elke bestelling en deze vind je bij stap 2 in het afrekenproces.

Bezorgt BBQtime ook buiten Nederland?

Via de webshop is het mogelijk om bestellingen te laten verzenden naar Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Voor bestellingen buiten dit leveringsgebied kun je uiteraard contact met ons opnemen om te kijken hoe en of dit mogelijk is.

Wat zijn de betalingsmethoden bij BBQtime?

Bij BBQtime bieden wij verschillende betalingsmethoden. Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Klarna achteraf betalen, Paypal, Bancontact / Mister Cash of een handmatige overboeking. Hieronder zie je welke betalingen in welk land gebruikt kunnen worden. Staat dit niet aangegeven dan is deze betaalmethode geldig in alle landen waaraan wij leveren 

  • Ideal (Nederland) 
  • Vooruitbetaling per bank 
  • Paypal (ook paypal express)
  • Creditcard (Mastercard & Visa) Op aanvraag, neem hiervoor contact met ons op.
  • Klarna Achteraf Betalen (Nederland) 
  • Bancontact / Mister Cash (België)

Wat is de levertijd?

Wanneer wij jouw bestelling en betaling voor 23:59 ontvangen wordt je bestelling in de meeste gevallen dezelfde dag nog verzonden (mits op voorraad of anders aangegeven). Voor Palletzendingen geldt voor 17:30 besteld, de volgende dag verzonden. Wij houden je via e-mail op de hoogte van de levering.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?

Wij versturen uw bestelling naar het adres dat je opgeeft bij je bestelling. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres dan het factuuradres opgeven. Handig wanneer u bijvoorbeeld het pakket op uw werk wilt laten bezorgen, of als cadeau opstuurt.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Je vindt hier onze algemene voorwaarden.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Stel je vraag per e-mail aan onze klantenservice of bel ons. Ook kun je een vraag stellen per ticket of door het contactformulier in te vullen. Doorgaans op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een reactie. 

Neem contact op

* Verplichte velden
Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »