Klantenservice
0
Sluiten

Verzenden, retourneren & klachten

BBQTIME.NL biedt verzending naar heel Nederland en België, landen buiten de Benelux op aanvraag. 

Alle bestellingen worden verzonden via BBQTIME.NL Shop (Nederland) of rechtstreeks van een van onze leveranciers (Europa). De levertijd varieert van land tot land. De levertijd varieert tussen 1-7 werkdagen voor Nederland en België. Verzendtijd varieert per bestelgrootte (Pallet of pakket).

Alle bestellingen naar Nederland en België worden verzonden via PostNL of een op een bijgehouden service. De levertijd varieert van land tot land.

Als u een verzendofferte wilt, ga dan naar de kassa met de gewenste artikelen. (Dit geeft alleen een offerte van de verzendkosten, levertijden uitgesloten). 

Nadat u een bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een e-mail met uw orderbevestiging en een lijst met uw artikelen. Zodra uw bestelling uit ons magazijn is verzonden, krijgt u een tweede e-mail met de titel; 'Verzonden' deze melding geeft een lijst van al uw artikelen en een link 'Volg uw bestelling' verschijnt. Volg deze link om doorgestuurd te worden naar de trackinginformatie. (Trackinginformatie is alleen van toepassing bij pakketzendingen, bij een palletzending wordt u apart geïnformeerd). Opmerking: Tijdsduur en de plaats wordt alleen bijgewerkt nadat het is gescand door de verzendpartij.

Houd er rekening mee dat de geschatte levertijdtijden bij het afrekenen of op de site niet 100% kan worden gegarandeerd. Deze termijnen zijn er om onze klanten een idee te geven van leverdata en moeten niet als 100% nauwkeurig worden beschouwd. BBQTIME.NL kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen in de levering als gevolg van koerierskwesties.

Als u uw levering mist, ontvangt u een telefoonkaart van de verzendpartij met instructies over wat u vervolgens moet doen. Indien u bestelling per pallet is verstuurd, dient u ten alle tijden tijdens de levering aanwezig te zijn.

RETOURNEREN EN RUILEN

DOWNLOAD HIER UW RETOURFORMULIER OF MELD UW RETOUR AAN IN UW ACCOUNT

We zijn er zeker van dat u tevreden zult zijn met uw BBQTIME.NL-aankoop, maar we veranderen allemaal van gedachten, als u dat doet, lees dan de onderstaande informatie door. Zoals altijd is onze klantenservice slechts een e-mail verwijderd! Dus als u vragen heeft, kunt u een e-mail sturen naar: [email protected] of in ticket aanmaken in de shop.

14 dagen retourbeleid

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, geven we graag een vervanging of terugbetaling uit, mits deze binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling worden geretourneerd, compleet met originele binnen- en buitenverpakking en in de originele verkoopbare staat.

Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed zijn verpakt, zodat ze tijdens transport niet worden beschadigd.

We moedigen onze klanten ten zeerste aan om retourzendingen te verzenden via een gevolgde en verzekerde service, aangezien BBQTIME.NL geen verantwoordelijkheid neemt voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens de retourzending.

Als een product / bestelling buiten de retourperiode van 14 dagen aan BBQTIME.NL wordt geretourneerd, zullen we de klant een cadeaukaart verstrekken voor het verschuldigde bedrag minus eventuele verzendkosten.

Als uw retour niet aan deze criteria voldoet, is dit beleid niet van toepassing.

Retour

Voor retourzendingen zullen we het product(en) bij aankomst inspecteren en de terugbetaling binnen 1-3 werkdagen verwerken. Dit is minus eventuele verzendkosten. Houd rekening met enige vertraging van de terugbetaling, deze kan verschillen per bank.

Ruilen

Na ontvangst van uw artikel voor omruiling zullen wij de artikelen inspecteren, als deze voldoet aan onze hierboven vermelde normen zullen wij de bestelling verwerken en het nieuwe artikel(en) binnen 1-3 werkdagen verzenden. Standaard levertijd is van toepassing bovenop de verwerkingstijd. Als er problemen optreden met uw uitwisseling, zoals de gewenste maat of soort omdat deze niet op voorraad is of het item niet door de inspectie komt, zullen wij u onmiddellijk per e-mail op de hoogte stellen.

Retour adres

Stuur alle omruiling en retourneren naar het onderstaande adres en zorg ervoor dat u een retourformulier of voldoende informatie toevoegt om een ​​retour / omruiling te verwerken.

BBQTIME.NL – Molenaarslaan 16-a 7766BB Nieuw-Schoonebeek / Nederland

Gemiste pakketten

Artikelen die niet zijn afgeleverd omdat de ontvanger niet thuis is, worden over het algemeen na de tweede afleverpoging teruggestuurd naar een lokaal PostNL punt (palletzending uitgezonderd), bestellingen die niet worden opgehaald bij het PostNL punt worden teruggestuurd naar BBQTIME.NL, we zullen dan een terugbetaling van goederen uitvoeren MINUS onze verzendkosten en administratiekosten voor geretourneerde artikelen. We adviseren klanten om een ​​adres te gebruiken waarmee ze kunnen garanderen dat er iemand aanwezig is om de bestelling (thuis of werk) te ontvangen, omdat ze moeten worden ondertekend.

Palletzendingen worden eenmaal aangeboden door de transporteur, hierna wordt de zending of teruggestuurd naar BBQTIME.NL, of voor een tweede keer aangeboden. In beide gevallen worden de transport kosten een tweede keer in rekening gebracht.

Niet geleverde bestelling

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, is het de verantwoordelijkheid van de vervoerder om uw pakket bij u af te leveren. We hebben heel weinig of geen macht om niet-geleverde artikelen te beïnvloeden. De vervoerder zal hun procedures en eventuele claimprocedures toelichten. We zullen altijd ons best doen om bij dit proces te helpen of te versnellen.

Neem voor alle Europese en internationale bestellingen contact op met [email protected] als uw pakket buiten de beloofde levertijd wordt afgeleverd, zonder van ons te hebben gehoord.

Houdt er rekening met 7 dagen na de beloofde levertijd voordat u om enige vorm van herlevering of terugbetaling vraagt.

Gratis verzending

Uw bestelling wordt gratis verzonden indien uw bestelling een waarde heeft van 150,- of hoger en binnen Nederland bezorgt moet worden. Deze klasse van gratis verzending geldt alleen voor artikelen die verzonden worden met de pakketdienst of palletdienst binnen Nederland. Als uw bestelling in aanmerking komt voor gratis verzending wordt dit automatisch verrekend in uw winkelwagen.

Klachten

Een klacht? We kunnen het ons haast niet voorstellen! Daar balen we ontzettend van.

We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected], het contact formulier in te vullen of te bellen naar ons klantenservicenummer. 

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »